کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با این اپلیکیشن هم بازی کنید و هم زبان یاد بگیرید

به گزارش سافت گذر، یادگیری زبان شاید کار سختی باشد اما امروزه با تولید اپلیکیشن های مختلف که در پلی استور و اپ استور وجود دارند دیگر زبان آموختن مشکل نیست بنابراین به جای حمل کتاب ها و جزوات با خودتان می توانید تنها با گوشی هوشمند زبان دلخواهتان را یاد بگیرید. در این میان، اپلیکیشن استونیایی Drops یکی از بهترین برنامه هاست.

Drops اندروید iOS یادگیری زبان اپلیکیشن آموزش زبان

Drops از روش های آموزشی ساده با عنوان یادگیری بصری هماهنگ استفاده می کند. در این شیوه تصاویری نشان داده می شوند که شما باید آنها را به کلمه مرتبط وصل کنید. جلسات آموزشی 5 دقیقه ای هستند تا تمرکز کافی در کاربران ایجاد گردد. این برنامه توانایی یاد دادن 39 زبان را دارد ولی قرار است در آینده به تعداد آنها افزوده شود.

شرکت سازنده Drops می گوید این نرم افزار حالا بیش از 25 میلیون بار دانلود شده و توانسته 10 میلیون دلار درآمده داشته باشد. دنیل فارکاس، مدیرعامل این کمپانی ادامه می دهد:«« دلیل موفقیت Drops آن است که هویت شبیه بازی دارد بنابراین صرفاً کلاس زبان نیست و این یعنی کاربران احساس خواهند کرد که دارند بازی می کنند و به همین خاطر پس از کسب امتیازات مختلف انگیزه شان بالا خواهد رفت و محو محیط پویای برنامه می شوند»».

شما می توانید Drops را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود کنید. با این وجود، اگر می خواهید از نهایت امکانات آن بهره ببرید (بدون تبلیغات، امتحانات شنیداری و . . . )، امکان خرید آنلاین نیز وجود دارد.

 

 
منبع: phonearena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47929 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/06 تعداد مشاهده: 2219
سافت گذر